Türkiye'de Çevrimiçi Haber Tüketimi: Tutumlar, Tercihler, Beklentiler

Türkiye'de Çevrimiçi Haber Tüketimi: Tutumlar, Tercihler, Beklentiler

Bu araştırma KONDA Araştırma tarafından İstanbul İletişim Enstitüsü için gerçekleştirilmektedir. Araştırmanın amacı Türkiye'deki çevrimiçi kullanıcıların haber tüketimine dair tutum, tercih ve beklentilerini anlamaktır.

Araştırma sonuçları medya kuruluşları ve gazetecilerle bağımsız haberciliğin sürdürülebilmesi amacıyla paylaşılacaktır.

Ankette kim olduğunuzu ortaya çıkaracak sorulara yer verilmemiştir. 8 ila 10 dakikanızı ayırarak ankete katılmanızı rica ederiz.

Katkılarınız için şimdiden teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.